ديزل ژنراتور پركينز ديزل ژنراتور پركينز .

ديزل ژنراتور پركينز

سرويس، بازرسي، تعمير و نگهداري ديزل ژنراتور

(براي تعمير و سرويس و سرويس و نگهداري توربين هاي ديزلي با شركت آسان ژنراتور تماس بگيريد.) سرويس و نگهداري توربين هاي ديزلي به معناي رفت و آمد ماهانه به ديزل ژنراتور است كه توسط مشاوران به پايان مي رسد. سرويس و نگهداري ديزل ژنراتور بايد با هدف آماده نگه داشتن ديزل ژنراتور و جلوگيري از آسيب اصلي به ديزل ژنراتور انجام شود، در هر صورت ممكن است ديزل ژنراتور شما پس از مدت كوتاهي از كار بيفتد. در زير ميزهاي مربيگري و تعمير و نگهداري براي استفاده عموم قرار دارد.

سرويس، نگهداري و نگهداري ژنراتور را ناديده نگيريد، براي بهبود عملكرد ديزل ژنراتور بايد چه كار كنيم
در نتيجه سرويس و نگهداري، ما در داخل ديزل ژنراتور با مشكلاتي مواجه شده ايم كه براي افراد ضروري نبود، با اين حال مي دانستيم كه آيا ديزل ژنراتور فقط چند ساعت كار كرد، ممكن است آسيب ببيند. موتورش ميسوزه پس سرنوشت ژنراتور خود را با يك شارژ كوچك تهديد نكنيد. ما آماده هستيم تا اپراتور ديزل ژنراتور شما را براي سرويس و نگهداري راهنمايي كنيم تا بتوانيد خودتان اين كار را انجام دهيد.

قيمت نگهداري ديزل ژنراتور 98 99
در سال 1377 قيمت سرويس و نگهداري توربين هاي ديزل حداقل 400 هزار تومان به بالا است. دستورالعمل هاي نگهداري ديزل ژنراتور در زير آمده است.

تعمير و نگهداري ديزل ژنراتور
مراحل نگهداري از ديزل ژنراتور: ايده هاي نگهداري پيشگيرانه براي يك ژنراتور ديزل، يك ژنراتور انرژي بدون وقفه را ارائه مي دهد كه بي گناه و مناسب با تمام خواسته هاي مورد نظر است. در طول زماني كه از ديزل ژنراتور استفاده مي كنيم، سيستم اگزوز، سيستم بنزين، سيستم انرژي باتري DC و موتور، بايد به دقت براي هر گونه نشتي كه باعث ايجاد خطر مي شود، كنترل شود. مانند هر موتور احتراق داخلي، نگهداري صحيح بسيار مهم است.

مطابق با جورجيا اسكات، توليد كننده توربين و ابزار انرژي در بريتانيا، گزينه هايي با انرژي خروجي منظم از شركت هاي معمولي و زمان تعويض روغن 500 ساعت سودمند هستند. اما تعداد كمي از آنها ممكن است به زمان كمتري نياز داشته باشند كه در ايران به 200 ساعت كاهش يافته است. براي آشنايي با توربين هاي ديزل به قسمت مقالات مراجعه كنيد.

سرويس كار ديزل ژنراتور
اگر مي‌خواهيد خدمات ژنراتور را براي نگهداري ماهانه يا سالانه بخواهيد، لطفاً با ما تماس بگيريد.

سرويس و نگهداري ديزل ژنراتور - تعمير و نگهداري ديزل ژنراتور

برنامه و قرارداد خدمات اضطراري و نگهداري از توربين هاي ديزل
سرويس و نگهداري سيستم روغن كاري ديزل ژنراتور:
هميشه دستورالعمل هاي نگهداري و قوانين امنيتي ديزل ژنراتور را براي نگهداري رعايت كنيد. روغن موتور بايد بررسي شود، در حالي كه خاموش كردن موتور در فواصل زماني معمول، و اينكه آيا ميزان آن كم است يا خير، روغن با كيفيت و مدل يكسان اضافه كنيد تا مرحله روغن به اندازه پتانسيل بسته باشد تا علامت كامل روي گيج روغن بسته شود. . چه مرحله روغن كمتر از حد مناسب باشد، دما بالا مي رود و موتور به جوش مي آيد. (اينها عواملي هستند كه صرفاً مشاوراني با تخصص و اطلاعات بيش از حد مي دانند.)

روغن و فيلترها نيز بايد در فواصل زماني معمول تعويض شوند. براي جلوگيري از نشت روغن در طبيعت و تعويض فيلتر روغن، از دستورالعمل هاي توليدكننده مشاوره بگيريد و براي دوري از آسيب هاي زيست محيطي يا مسئوليت قانوني، بايد آنها را به درستي انجام دهيد. تعويض روغن ها روغن هاي ناسالم شما را مي خرند. و همچنين، هميشه مطمئن شويد كه مدل هاي شما مطابق با خانم آرلين از ژنراتور غير متعارف در آفريقاي جنوبي سرويس مي شوند. به خصوص 24 ساعت زودتر از استفاده از توربين هاي خود. "

با اين وجود، مطابق با رايان ميسون از ليستر پيتر، توليدكننده موتورهاي احتراق داخلي مستقر در بريتانيا، بسيار مفيد است تا بتوانيد كيت هاي نگهدارنده واشر (فيلترها، تسمه ها، واشرها و غيره) را براي فواصل زماني مختلف داشته باشيد. .

دستورالعمل ها و راهنماي تعميرات نگهداري و تعميرات توربين هاي ديزلي
تاييد سيستم روغن كاري ديزل ژنراتور (تغيير روغن):

پس از 150 تا 200 ساعت كار اوليه ديزل ژنراتور، روغن موتور و فيلتر روغن موتور را در زمان مشابه تعويض كنيد.
چه از ديزل ژنراتور براي عملكردهاي اضطراري استفاده شود، فاصله تعويض روغن نبايد بيش از 12 ماه باشد.
هيچ جزء به روغن هاي Volvo 3 VDS اضافه نكنيد، زيرا اين كار صرفاً كارايي و نگهداري موتورهاي Volvo Penta را افزايش نمي دهد، اما ممكن است به آنها و توربين هاي ديزل مختلف آسيب برساند.
فقط از روغن ها و روان كننده هاي مفيد توليد كننده و شركت ساده دانيل ژنراتور استفاده كنيد.
توجه: هر بار كه روغن موتور اصلاح مي شود، فيلتر روغن موتور را به درستي تعويض كنيد.

خدمات سيستم خنك كننده ديزل ژنراتور و دستورالعمل هاي نگهداري
• مرحله خنك كننده را در مواقع خاموش شدن در فواصل زماني مشخص تست كنيد. پس از خنك شدن موتور، درپوش رادياتور را برداريد و آب رادياتور را كه حياتي است به آن اضافه كنيد تا كف آن تقريباً 1.5 سانتي متر زير بالاترين سطح رادياتور باشد. موتورهاي ديزلي سنگين به تركيبي از آب سرد، ضد يخ و اجزاي خنك كننده نياز دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۳۳ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)

ديزل ژنراتور پركينز 4 سيلندر | خريد ديزل ژنراتور به قيمت روز

ديزل ژنراتور 4 سيلندر پركينز توسط مهندسان معتبر شركت بريتانيايي Perkins Engines طراحي و توليد شده است. شركت پركينز لندن از سال 1932 در زمينه ارائه موتورهاي ديزلي و الكتريكي با موتورهاي ديزلي و ديزلي داخلي و علوم كاربردي مختلف مرتبط با تجارت موتورهاي احتراق داخلي، انقلابي در تجارت دنده و تجهيزات سنگين و نيمه سنگين بريتانيا ايجاد كرده است.

تصوير ديزل ژنراتور پركينز در انگلستان
اين شركت مشهور بين المللي بارها مورد تمجيد و مجوز مقامات قرار گرفته است و صادرات كالا مطابق با آخرين دانش روز كره زمين به كشورهاي مختلف اروپايي، آسيايي و آمريكايي همواره برقرار است. شركت معروف پركينز يكي از شركت هاي تابعه شركت كاترپيلار است. شركت كاترپيلار يكي از ثروتمندترين شركت هاي روي كره زمين در زمينه توليد توربين هاي ديزل، مشخصات موتور پركينز 6 سيلندر چيست؟ موتورهاي الكتريكي و تجهيزات مشابه و مرتبط است. جالب است بدانيد كه قبل از اين حادثه، واحد مركزي توليد توربين‌هاي ديزل پركينز تحت مديريت شخصي به نام مسي فرگوسن خريداري شد، اما كاترپيلار به طور رسمي سهام پركينز را در سال 1970 خريداري كرد.

دفتر مركزي شركت فروش ناخالص ژنراتور ديزل پركينز در منطقه شرقي، پيتر بارو، انگلستان قرار دارد. ارزش ديزل ژنراتور 4 سيلندر پركينز در بازار داخلي ايران متاثر از نوسانات بيش از حد و كم ارزش پول خارجي است و نسبت به كالاهاي مشابه شركت هاي مختلف چيني زبان گرانتر و از كيفيت بالايي برخوردار است.

خريد ديزل ژنراتور پركينز در تبريز
گروه صنعتي و بازرگاني پنسين نماينده فروش ناخالص پركينز، كامينز، ولوو پنتا و توليدكنندگان مختلف توربين هاي ديزلي با كيفيت بالا مي باشد و دفتر مركزي آن در تهران-ايران قرار دارد.

پنسين با شركت هاي مختلف مهندسي و صنعتي در زمينه تامين عناصر و انواع توربين هاي ديزل، همراه با شركت هاي فعال در زمينه تجارت غذا و غذا، خودرو، تجهيزات و ادوات كشاورزي، صنايع چوبي و ام دي اف، صنايع فلزي و فلزي كار كرده است. ، تركيبات شيميايي، منسوجات، كارگاه هاي ترموديناميك، پنوماتيك و مكانيك، توسعه و صنايع مختلف همكاري سودآور و قابل قبولي داشته اند.

توربين‌هاي ديزلي در مورد ساخت و عملكرد كلي داراي انواع مختلفي هستند. بر حسب انواع سيلندرها، انرژي موتور، مدل و كشور سازنده، تك فاز يا سه فاز و مي شود. ديزل ژنراتور 4 سيلندر يكي از اين كالاها است كه در بسياري از توليدكنندگان و كاركردها براي مشتريان گران قيمت به همراه خدمات مطمئن و پس از فروش، كمك و توصيه تخصصي گروه پنسين با هزينه هاي مقرون به صرفه و گزاف قابل تهيه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۵۶ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)

معرفي ديزل ژنراتور و استفاده از اين محصول

ديزل هاي ژنراتور نيز در آنجا به عنوان كارخانه هاي انرژي شناخته مي شوند و خريداري مي شوند. اين واحدها از باتري براي توليد انرژي الكتريكي استفاده نمي كنند، اما به عنوان يك جايگزين از بنزين ديزل استفاده مي كنند. در پاسخ به محققان و متخصصان اين رشته، آسياب‌هاي ديزلي جزء ضروري و مهم پوشش گياهي صنعتي هستند. اين نيمه پاسخگوي دريافت و تامين برق از منابع خارجي مي باشد. اين محصول در حال حاضر در مواقع اضطراري كه يادآور قطع انرژي است استفاده مي شود. پديده قطعي انرژي براي منازل چندان ناپسند و زشت نخواهد بود، اما براي تأسيسات يادآور بيمارستان‌ها، پوشش گياهي توليدي و صنايع مضر است كه در نتيجه اين تأسيسات را با عوارض عظيمي مواجه مي‌كند. آسياب هاي ديزل براي جلوگيري از حوادث استفاده مي شود. در حال حاضر انواع مختلفي از آسياب هاي ديزلي در بازار موجود است. و هر نوع محصول براي عملكردهاي خاص استفاده مي شود و همچنين كارايي كاملاً متفاوتي خواهد داشت. قطعات و قطعات ديزل ژنراتور انتخاب بسيار زيادي دارند. در ادامه اين متن سعي بر اين است كه شما را با قطعات كارخانه هاي گازوئيل آشنا كنيم كه در صورت آشنايي كامل با قطعات اين محصول مي توانيد آن را به سادگي و بالاتر نگه داريد.

آسياب هاي ديزل از انواع مختلفي از قطعات و اجزا تشكيل شده اند و هر كدام داراي قابليت هاي كاملا متفاوتي هستند.

انواع كارخانجات ديزلي در دسترس هستند
ديزل ژنراتور اضطراري:
سيستم اين ژنراتور به گونه اي است كه با قطع انرژي در كلان شهر فعال مي شود و نياز به انرژي الكتريكي را برآورده مي كند.

آسياب هاي ديزل به طور معمول:
اين ژنراتور معمولاً در نمايشگاه ها و پوشش گياهي انرژي براي تأمين انرژي كوتاه مدت استفاده مي شود.

ديزل ژنراتور ابدي:
اين تكنيك براي توليد انرژي براي ارائه پوشش گياهي انرژي در كلان شهر استفاده مي شود.

ديزل ژنراتور چند منظوره:
اين تكنيك براي تامين قطعات الكتريكي ديزل ژنراتور انرژي براي تمامي مكان ها و امكانات اعم از غول پيكر و كوچك استفاده مي شود.

قطعات ضروري و معقول كارخانه هاي ديزل
بعد ممكن است به عنوان اجزاي ضروري و معقول در كارخانه هاي ديزل صحبت شود.

ژنراتور:
اين قطعه پاسخگوي تبديل توان جنبشي به برق است.

موتور:
وجود اين عنصر در ژنراتور پاسخگوي ارائه نيروي مكانيكي براي چرخش ژنراتور است.

دينام مورد استفاده در ديزل ژنراتور
تعدادي از تكنيك هاي بنزيني موجود در ديزل ژنراتور:
اين تكنيك براي ذخيره سازي بنزين پاسخگو است.

عنصري كه به عنوان يك تنظيم كننده ولتاژ خاص شناخته مي شود:
اين عنصر براي تنظيمات خروجي ژنراتور پاسخگو است.

برنامه هاي پاسخگوي خنك كردن گازوئيل علاوه بر وجود اگزوز:
اين تكنيك ها پاسخگوي محافظت از خنك شدن تمام قطعات هستند.

تكنيك هاي روغن كاري قطعات ديزل ژنراتور

در انتخاب موتور ديزل ژنراتور بسيار محتاط باشيد كه اين نيمه ممكن است تأثير مهمي بر طول عمر ابزار شما داشته باشد.

شارژر باتري ديزل ژنراتور:
اين نيمه پاسخگوي شارژ باتري است.

كنترل كننده:
اين بخش مسئوليت مديريت برق قطعات را بر عهده دارد.

تكنيك هاي مرتبط با روغن ژنراتور
شاسي:
يك نيمه ضروري به عنوان شاسي كه تمام قطعات ممكن است روي آن قرار گيرند، ناميده مي شود.

بدنه قطعات و محتويات ديزل ژنراتور را در خود جاي داده است
هر يك از قطعات و ابزارهايي كه در بالا در مورد آنها صحبت شد وظايف خاص خود را دارند، توجه داشته باشيد كه هر گونه ايراد در هر يك از قطعات ديزل ژنراتور باعث ايجاد مشكلات و مشكلات زيادي براي ديزل مي شود. تقريبا قطعات ديزل ژنراتور اضافي آموزش داده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۶:۲۹ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)

انواع ديزل ژنراتور برق به چند دسته تقسيم مي شود

مي توان با قطعيت بيان كرد كه يكي از مهم ترين نوآوري هاي قبلي كه به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد، توربين هاي ديزلي هستند. اين ابزارها در بسياري از نقش ها و صنايع مورد استفاده قرار مي گيرند و بخشي جدايي ناپذير از تجارت در انواع ديزل ژنراتور و مشخصات آن براي كارهاي صنعتي هستند. در اين مقاله، ما قصد داريم در مورد چندين نوع توربين ديزل صحبت كنيم، بنابراين تا پايان اين متن با ما همراه باشيد.


ديزل ژنراتور چگونه كار مي كند؟
توربين هاي الكتريكي معمولاً براي توليد انرژي الكتريكي در مواقع قطعي تحت تأثير استفاده مي شوند. اين گجت ها براي تبديل گاز ديزل به انرژي الكتريكي طراحي شده اند. در داخل توربين هاي ديزلي دو جزء حياتي وجود دارد كه اكثريت اين دوره توسط اين دو گجت به پايان مي رسد. نام اين دو گجت موتور ديزل و ژنراتور است. موتور ديزلي موجود در اين گجت ها، حيات گاز ديزل را به حيات جنبشي تبديل مي كند. سرزندگي جنبشي در طول يك دوره به ژنراتور الكتريكي منتقل مي شود. يك ژنراتور الكتريكي علاوه بر اين، اين نيروي حياتي را به انرژي الكتريكي تبديل مي‌كند و زماني كه تاسيسات خاموش شود، از اين انرژي الكتريكي استفاده خواهيم كرد.


انواع توربين هاي انرژي ديزلي


توربين هاي ديزلي در انواع مختلفي ساخته مي شوند

از ديزل ژنراتور چه استفاده اي مي شود؟
اين گجت ها در چندين صنعت كاركردهاي متعددي دارند. بيمارستان ها يكي از مهم ترين توربين هاي ديزلي هستند كه به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرند. بيمارستان‌ها از توربين‌هاي ديزلي بسيار زيادي استفاده مي‌كنند، زيرا براي كاركرد ابزارهاي پزشكي انرژي الكتريكي زيادي مي‌خواهند. توربين هاي الكتريكي مورد استفاده در بيمارستان ها اغلب بسيار موثر هستند، زيرا وظيفه هر ژنراتور تامين انرژي براي تمام ابزارهاي پزشكي بيمارستان نيست.

انواع توربين هاي انرژي ديزلي

توربين هاي الكتريكي در صنايع متعددي مورد استفاده قرار مي گيرند

انواع توربين هاي انرژي:
انواع مختلفي از توربين ها با تكيه بر تجارت وجود دارد. در اينجا چند نمونه از عموماً پركاربردترين آنها فهرست شده است.

توربين هاي ديزل اضطراري: از اين توربين هاي ديزلي براي راه اندازي در مناطق مسكوني استفاده مي شود. در واقع، اين ابزارها براي تامين انرژي الكتريكي ثانويه استفاده مي شوند. اين توربين‌هاي ديزلي انرژي الكتريكي را در داخل خرده‌فروش مي‌كنند و زماني كه تاسيسات خاموش مي‌شود، آن را راه‌اندازي مي‌كنند، بنابراين ما از آن استفاده خواهيم كرد.


انواع توربين هاي انرژي ديزلي

توربين هاي ديزل آماده به كار زماني استفاده مي شوند كه ژنراتور بايد به طور منظم روشن شود.

 
ديزل ژنراتور پرايم:
برخي از توربين‌هاي ديزلي پرمصرف، توربين‌هاي ديزلي Prime هستند. اين گجت ها زماني مورد استفاده قرار مي گيرند كه ما نياز به استفاده از آنها در مواقع مختلف و براي مدت طولاني داشته باشيم. توربين هاي ديزلي آماده به كار عموماً در معادن مورد استفاده قرار مي گيرند زيرا انرژي الكتريكي در معادن وجود ندارد و ژنراتور بايد به طور مداوم و بدون وقفه استفاده شود.

ژنراتور بنزيني:
از آنجايي كه از عنوان آن مشخص است، اين توربين هاي ديزلي با بنزين كار مي كنند و كارايي آنها دقيقاً يكسان است زيرا مانكن ديزلي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۲۹ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)

ديزل ژنراتور پركينز بريتانيا

ديزل ژنراتور پركينز انگلستان و موتور ژنراتور پركينز در سه كلاس از كلاس هاي خود هستند كه ممكن است به روش جداسازي عملي راه اندازي شوند. شركت Perkins هميشه به تضمين كيفيت بالا اختصاص دارد و موتورهاي اين شركت از 11 اسب بخار تا 2800 اسب بخار متغير است كه ممكن است در صنايع كشاورزي و صنعتي به وفور وجود داشته باشد. مجموعه 4000 موتورهاي ديزلي تا 50 كيلووات يا 67 اسب بخار توليد مي كند. مجموعه 1200 موتورهاي ديزلي پركينز را به 240 كيلووات يا 320 اسب بخار توليد مي كند. موتورهاي مجموعه 4000 تا 2000 كيلو وات توليد مي كنند.

 
موتور پركينز بريتانيا
موتورهاي دريايي Perkins: اين موتورها نمايندگي ديزل ژنراتور پركينز براي انرژي موتورهاي شناور مشابه كشتي ها و قايق ها ساخته مي شوند.
موتورهاي صنعتي پركينز: اين موتورها براي انرژي و كاركرد ماشين‌هاي مشابه ليفتراك، لودر، ميكسرهاي بسيار موثر و تراكتورها و فيدرها ساخته و طراحي شده‌اند.
موتورهاي فناوري انرژي پركينز: اين موتورها براي توليد انرژي الكتريكي در تجارت استفاده مي شوند، آسياب هاي ديزل ممكن است به عنوان برخي از ملزومات ضروري تجارت شناخته شوند.
پركينز به كيفيت بالا و مكان هايي كه فداكاري در خط مقدم كار خود اختصاص داده است و همچنان زمينه را آماده مي كند. شركت پركينز با بهره گيري از تجربه و تخصص خود در مخازن فرضي خود روز به روز سعي در عرضه موتورهاي با كيفيت بالاتر با ابعاد كوچكتر، كاهش كارايي و مصرف دارد و از جديدترين علم و تخصص روز دنيا استقبال مي كند.

 
اشكال كارخانه هاي ديزل پركينز

ديزل ژنراتور سه سيلندر پركينز يا موتور سه سيلندر پركينز
موتور ژنراتور سه سيلندر پركينز

 
ديزل ژنراتور چهار سيلندر پركينز يا موتور چهار سيلندر پركينز
موتور 4 سيلندر پركينز

 
ديزل ژنراتور شش سيلندر پركينز يا موتور شش سيلندر پركينز
موتور 6 سيلندر پركينز

تصوير ديزل ژنراتور پركينز
فروش ناخالص كارخانه هاي ديزل پركينز از 10 كاوا تا 2000 كاوا، ساخت انگلستان، به صورت تك و عمده توسط رادوكو ارائه مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۹:۲۹ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)