دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

انواع دیزل ژنراتور برق به چند دسته تقسیم می شود

می توان با قطعیت بیان کرد که یکی از مهم ترین نوآوری های قبلی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، توربین های دیزلی هستند. این ابزارها در بسیاری از نقش ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و بخشی جدایی ناپذیر از تجارت در انواع دیزل ژنراتور و مشخصات آن برای کارهای صنعتی هستند. در این مقاله، ما قصد داریم در مورد چندین نوع توربین دیزل صحبت کنیم، بنابراین تا پایان این متن با ما همراه باشید.


دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟
توربین های الکتریکی معمولاً برای تولید انرژی الکتریکی در مواقع قطعی تحت تأثیر استفاده می شوند. این گجت ها برای تبدیل گاز دیزل به انرژی الکتریکی طراحی شده اند. در داخل توربین های دیزلی دو جزء حیاتی وجود دارد که اکثریت این دوره توسط این دو گجت به پایان می رسد. نام این دو گجت موتور دیزل و ژنراتور است. موتور دیزلی موجود در این گجت ها، حیات گاز دیزل را به حیات جنبشی تبدیل می کند. سرزندگی جنبشی در طول یک دوره به ژنراتور الکتریکی منتقل می شود. یک ژنراتور الکتریکی علاوه بر این، این نیروی حیاتی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند و زمانی که تاسیسات خاموش شود، از این انرژی الکتریکی استفاده خواهیم کرد.


انواع توربین های انرژی دیزلی


توربین های دیزلی در انواع مختلفی ساخته می شوند

از دیزل ژنراتور چه استفاده ای می شود؟
این گجت ها در چندین صنعت کارکردهای متعددی دارند. بیمارستان ها یکی از مهم ترین توربین های دیزلی هستند که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. بیمارستان‌ها از توربین‌های دیزلی بسیار زیادی استفاده می‌کنند، زیرا برای کارکرد ابزارهای پزشکی انرژی الکتریکی زیادی می‌خواهند. توربین های الکتریکی مورد استفاده در بیمارستان ها اغلب بسیار موثر هستند، زیرا وظیفه هر ژنراتور تامین انرژی برای تمام ابزارهای پزشکی بیمارستان نیست.

انواع توربین های انرژی دیزلی

توربین های الکتریکی در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می گیرند

انواع توربین های انرژی:
انواع مختلفی از توربین ها با تکیه بر تجارت وجود دارد. در اینجا چند نمونه از عموماً پرکاربردترین آنها فهرست شده است.

توربین های دیزل اضطراری: از این توربین های دیزلی برای راه اندازی در مناطق مسکونی استفاده می شود. در واقع، این ابزارها برای تامین انرژی الکتریکی ثانویه استفاده می شوند. این توربین‌های دیزلی انرژی الکتریکی را در داخل خرده‌فروش می‌کنند و زمانی که تاسیسات خاموش می‌شود، آن را راه‌اندازی می‌کنند، بنابراین ما از آن استفاده خواهیم کرد.


انواع توربین های انرژی دیزلی

توربین های دیزل آماده به کار زمانی استفاده می شوند که ژنراتور باید به طور منظم روشن شود.

 
دیزل ژنراتور پرایم:
برخی از توربین‌های دیزلی پرمصرف، توربین‌های دیزلی Prime هستند. این گجت ها زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که ما نیاز به استفاده از آنها در مواقع مختلف و برای مدت طولانی داشته باشیم. توربین های دیزلی آماده به کار عموماً در معادن مورد استفاده قرار می گیرند زیرا انرژی الکتریکی در معادن وجود ندارد و ژنراتور باید به طور مداوم و بدون وقفه استفاده شود.

ژنراتور بنزینی:
از آنجایی که از عنوان آن مشخص است، این توربین های دیزلی با بنزین کار می کنند و کارایی آنها دقیقاً یکسان است زیرا مانکن دیزلی است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۲۹ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)