دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

سرویس، بازرسی، تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور

(برای تعمیر و سرویس و سرویس و نگهداری توربین های دیزلی با شرکت آسان ژنراتور تماس بگیرید.) سرویس و نگهداری توربین های دیزلی به معنای رفت و آمد ماهانه به دیزل ژنراتور است که توسط مشاوران به پایان می رسد. سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور باید با هدف آماده نگه داشتن دیزل ژنراتور و جلوگیری از آسیب اصلی به دیزل ژنراتور انجام شود، در هر صورت ممکن است دیزل ژنراتور شما پس از مدت کوتاهی از کار بیفتد. در زیر میزهای مربیگری و تعمیر و نگهداری برای استفاده عموم قرار دارد.

سرویس، نگهداری و نگهداری ژنراتور را نادیده نگیرید، برای بهبود عملکرد دیزل ژنراتور باید چه کار کنیم
در نتیجه سرویس و نگهداری، ما در داخل دیزل ژنراتور با مشکلاتی مواجه شده ایم که برای افراد ضروری نبود، با این حال می دانستیم که آیا دیزل ژنراتور فقط چند ساعت کار کرد، ممکن است آسیب ببیند. موتورش میسوزه پس سرنوشت ژنراتور خود را با یک شارژ کوچک تهدید نکنید. ما آماده هستیم تا اپراتور دیزل ژنراتور شما را برای سرویس و نگهداری راهنمایی کنیم تا بتوانید خودتان این کار را انجام دهید.

قیمت نگهداری دیزل ژنراتور 98 99
در سال 1377 قیمت سرویس و نگهداری توربین های دیزل حداقل 400 هزار تومان به بالا است. دستورالعمل های نگهداری دیزل ژنراتور در زیر آمده است.

تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور
مراحل نگهداری از دیزل ژنراتور: ایده های نگهداری پیشگیرانه برای یک ژنراتور دیزل، یک ژنراتور انرژی بدون وقفه را ارائه می دهد که بی گناه و مناسب با تمام خواسته های مورد نظر است. در طول زمانی که از دیزل ژنراتور استفاده می کنیم، سیستم اگزوز، سیستم بنزین، سیستم انرژی باتری DC و موتور، باید به دقت برای هر گونه نشتی که باعث ایجاد خطر می شود، کنترل شود. مانند هر موتور احتراق داخلی، نگهداری صحیح بسیار مهم است.

مطابق با جورجیا اسکات، تولید کننده توربین و ابزار انرژی در بریتانیا، گزینه هایی با انرژی خروجی منظم از شرکت های معمولی و زمان تعویض روغن 500 ساعت سودمند هستند. اما تعداد کمی از آنها ممکن است به زمان کمتری نیاز داشته باشند که در ایران به 200 ساعت کاهش یافته است. برای آشنایی با توربین های دیزل به قسمت مقالات مراجعه کنید.

سرویس کار دیزل ژنراتور
اگر می‌خواهید خدمات ژنراتور را برای نگهداری ماهانه یا سالانه بخواهید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور - تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور

برنامه و قرارداد خدمات اضطراری و نگهداری از توربین های دیزل
سرویس و نگهداری سیستم روغن کاری دیزل ژنراتور:
همیشه دستورالعمل های نگهداری و قوانین امنیتی دیزل ژنراتور را برای نگهداری رعایت کنید. روغن موتور باید بررسی شود، در حالی که خاموش کردن موتور در فواصل زمانی معمول، و اینکه آیا میزان آن کم است یا خیر، روغن با کیفیت و مدل یکسان اضافه کنید تا مرحله روغن به اندازه پتانسیل بسته باشد تا علامت کامل روی گیج روغن بسته شود. . چه مرحله روغن کمتر از حد مناسب باشد، دما بالا می رود و موتور به جوش می آید. (اینها عواملی هستند که صرفاً مشاورانی با تخصص و اطلاعات بیش از حد می دانند.)

روغن و فیلترها نیز باید در فواصل زمانی معمول تعویض شوند. برای جلوگیری از نشت روغن در طبیعت و تعویض فیلتر روغن، از دستورالعمل های تولیدکننده مشاوره بگیرید و برای دوری از آسیب های زیست محیطی یا مسئولیت قانونی، باید آنها را به درستی انجام دهید. تعویض روغن ها روغن های ناسالم شما را می خرند. و همچنین، همیشه مطمئن شوید که مدل های شما مطابق با خانم آرلین از ژنراتور غیر متعارف در آفریقای جنوبی سرویس می شوند. به خصوص 24 ساعت زودتر از استفاده از توربین های خود. "

با این وجود، مطابق با رایان میسون از لیستر پیتر، تولیدکننده موتورهای احتراق داخلی مستقر در بریتانیا، بسیار مفید است تا بتوانید کیت های نگهدارنده واشر (فیلترها، تسمه ها، واشرها و غیره) را برای فواصل زمانی مختلف داشته باشید. .

دستورالعمل ها و راهنمای تعمیرات نگهداری و تعمیرات توربین های دیزلی
تایید سیستم روغن کاری دیزل ژنراتور (تغییر روغن):

پس از 150 تا 200 ساعت کار اولیه دیزل ژنراتور، روغن موتور و فیلتر روغن موتور را در زمان مشابه تعویض کنید.
چه از دیزل ژنراتور برای عملکردهای اضطراری استفاده شود، فاصله تعویض روغن نباید بیش از 12 ماه باشد.
هیچ جزء به روغن های Volvo 3 VDS اضافه نکنید، زیرا این کار صرفاً کارایی و نگهداری موتورهای Volvo Penta را افزایش نمی دهد، اما ممکن است به آنها و توربین های دیزل مختلف آسیب برساند.
فقط از روغن ها و روان کننده های مفید تولید کننده و شرکت ساده دانیل ژنراتور استفاده کنید.
توجه: هر بار که روغن موتور اصلاح می شود، فیلتر روغن موتور را به درستی تعویض کنید.

خدمات سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور و دستورالعمل های نگهداری
• مرحله خنک کننده را در مواقع خاموش شدن در فواصل زمانی مشخص تست کنید. پس از خنک شدن موتور، درپوش رادیاتور را بردارید و آب رادیاتور را که حیاتی است به آن اضافه کنید تا کف آن تقریباً 1.5 سانتی متر زیر بالاترین سطح رادیاتور باشد. موتورهای دیزلی سنگین به ترکیبی از آب سرد، ضد یخ و اجزای خنک کننده نیاز دارند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۳۳ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)