دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

انتخاب دیزل ژنراتور بر مبنای قدرت

اغلب، مشتریان دیزل ژنراتور برای انتخاب دیزل ژنراتور مناسب به راهنمایی متخصص نیاز دارند.
در این مقاله سعی داریم تا حد امکان راهنمایی های لازم را لحاظ کنیم.
معیارهای زیادی برای انتخاب دیزل ژنراتور از مناطق مختلف وجود دارد که هر کدام به برخی از سوالات عنوان این مقاله پاسخ می دهند.
انتخاب موتور دیزل بر اساس توان مورد نیاز:
دیزل ژنراتورها در هر شرکتی تولید و یکپارچه در انواع و ظرفیت های مختلف تولید می شوند که با توجه به نیاز و کاربری مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.
راه های زیادی برای تخمین توان مصرفی و انتخاب یک موتور دیزل وجود دارد و کارشناسان معمولا در اینجا هستند تا ارزیابی لازم را ارائه دهند.
ابتدا می توان جریان مصرفی ثابت هر مجموعه را با استفاده از آمپرمتر در کابل های پنل اصلی در هنگام روشن بودن دستگاه اندازه گیری کرد. با این حال، اگر قرار است از دیزل ژنراتور به عنوان منبع برق اضطراری استفاده شود، یا اگر قرار است دستگاه ها با هم در حین استفاده مداوم روشن شوند، باید آمپر اولیه برای راه اندازی دستگاه ها نیز در نظر گرفته شود.
مورد دیگر این است که می توان میزان مصرف دستگاه های مصرف کننده برق را که معمولاً در مشخصات موجود در دستگاه ها درج می شود را با هم جمع کرد و میزان مصرف خود را تخمین زد. لازم به ذکر است که معمولا هم مصرف دستگاه بوت و هم مصرف ثانویه آن روی آن ظاهر می شود. در صورتی که مصرف در حالت راه اندازی و ضرب اولیه لحاظ نشده باشد، باید توجه داشت که در دستگاه های مختلف این عدد گاهی تا سه برابر بیشتر از مصرف معمولی است. در این مدل ارزیابی باید در نظر گرفت که برخی از دستگاه ها سه فاز و برخی دیگر تک فاز هستند. علاوه بر این در برخی دستگاه ها به عنوان مثال آسانسورهایی با آخرین تکنولوژی اینورتر وجود دارد که باعث کاهش مصرف اولیه می شود.
کارشناسان علاوه بر بررسی این کاربری ها، برخی از کاربردها را به تجربه می شناسند و به آن ها نیز نگاه می کنند، به عنوان مثال برای یک واحد آپارتمانی برای مصارف اضطراری متوسط ​​10 تا 20 آمپر در نظر گرفته می شود.مسکونی بسته به متراژ و البته تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در این مقدار در نظر گرفته نمی شود. زیرا در این صورت استفاده بسیار بیشتر و هزینه اولیه تجهیزات قدرتمندتر بیشتر می شود، اما در مواردی مانند مناطق مسکونی و کمپ های کاری خارج از شهر، به هر حال باید این موارد را به هزینه اضافه کرد.
و در نهایت در پروژه مدیران و تجهیزات برق بر روی نقشه های خود تخمین دقیقی از میزان مصرف دارند که مرجع خوبی برای برآورد برق می باشد.
نکته قابل تامل دیگر این است که در محاسبات راهنمای انتخاب دیزل ژنراتور مناسب پروژه بار برای دیزل ژنراتور اضطراری، برخی از مصارف مانند تهویه خنک کننده به دلیل مصرف زیاد در مدار اضطراری لحاظ نمی شود، اما مواردی مانند خدمات آتش نشانی برای پمپ های محاسباتی مورد نیاز است (بوستر پمپ آتش نشانی) و برق اضطراری آسانسور. موتورخانه نیز به دلیل عدم مصرف زیاد می تواند در مدار اضطراری قرار گیرد. در برخی موارد به جز در قسمت های مشترک، واحدها با حداقل برق تامین می شوند که البته در فضاهای اداری و تجاری این میزان متفاوت است.
در ساختمان‌های اداری و پروژه‌هایی مانند دیزل ژنراتور، مراکز داده و مراکز خدماتی، به‌ویژه خدمات اینترنتی و مخابراتی، یکی از مواردی که در محاسبه توان مورد نیاز دیزل ژنراتور دخیل است، یو پی اسی است که برای آنلاین نگه‌داشتن تجهیزات وجود دارد. ساختمان. فناوری UPS در توان مورد نیاز ژنراتور پشتیبانی کننده کارآمد است. گاهی اوقات ژنراتور فقط به ده درصد بیشتر از یو پی اس نیاز دارد، اما در یو پی اس های قدیمی تا دو برابر توان یو پی اس باید به عنوان ژنراتور در نظر گرفته شود.
در نهایت در ویلاهای تفریحی و پروژه های لوکس و برج باغ برای آسایش و رفاه ساکنین و کارکنان کل مجموعه تحت بار از ژنراتور اضطراری قرار می گیرد که البته نیاز به واحد قدرتمندتری دارد.
سوالی که بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان می پرسند این است که آیا می توان از یو پی اس به جای ژنراتور استفاده کرد؟ یا وقتی یو پی اس هست چه نیازی به ژنراتور هست؟
اول اینکه یو پی اس هر چقدر هم که بزرگ باشد باید برای مدت طولانی برق بدهد و باتری های اضافی هم تهیه شود که هم برای فضای باتری مشکل ایجاد می کند و هم کمبود باتری. . عمر کوتاه این باتری ها دو یا سه سال است و تعویض آنها بسیار گران تمام می شود. مورد دیگر این است که یو پی اس نمی تواند تجهیزاتی مانند آسانسور، تهویه و سیستم های اطفاء حریق را برای چندین ساعت پشتیبانی کند، در حالی که یک ژنراتور می تواند بنشیند و برق را تا زمانی که سوخت آن تمام شود یا باک آن پر شود، تامین کند. تنها نکته این است که ژنراتور از لحظه قطع برق تا زمانی که وارد چرخه شود، برای ثانیه های زیادی در چرخه پروژه یا ساختمان وجود ندارد، بنابراین تجهیزاتی مانند رایانه، سرور، درختان و شبکه ها از بین می روند. مگر اینکه یک یو پی اس آنلاین در حال حاضر در حال استفاده باشد. بنابراین شرکت ها و کارخانه هایی که تجهیزات آنها باید آنلاین باشد از یو پی اس آنلاین استفاده می کنند تا تجهیزات را به مدت ده تا پانزده دقیقه در مدار نگه دارند. ژنراتور، بنابراین در هزینه باتری یو پی اس صرفه جویی می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۳۶ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)