دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور در گرمایش و سرمایش

در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، موضوع آلودگی هوا مورد توجه ملل و صنایع مختلف قرار گرفته است، به ویژه با تغییر شرایط آب و هوایی و کاهش دارایی های آبی و تغییر الگوی بارندگی، این امر کاملاً مشهود است. و هدف برای افراد خارق العاده.
نگرانی فوق همه شرکت‌ها را وادار کرده است تا اهمیت بیشتری را به مشکل کاهش آلاینده‌های موتور و افزایش اثربخشی آن‌ها مرتبط کنند. پرکینز می تواند در این منطقه به عنوان یکی از شرکت های پر جنب و جوش در تجارت دیزل پر جنب و جوش باشد.

بهبود انتشار پرکینز به بهترین درجه مرسوم، سطح 4، یکی از موفقیت های خوب پرکینز در بهبود روش کار موتورهای دیزلی شرکت است.

این امر همراه با کاهش آلاینده های موتورهای دیزلی باعث کاهش مصرف گاز شده و علاوه بر آن واکنش موتور به تنظیمات در بار مصرف در موقعیت های کاری متعدد را بهبود بخشیده است. علاوه بر این، به دلیل ماهیت شفاف بنزین خالص در مقایسه با گازوئیل، برای استفاده از موتورهای گازسوز در صنایع مختلف، سبکی فوق العاده پیدا کرده است. در این راستا شرکت های موتورسازی انواع موتورهای گازسوز را برای استفاده در کارخانه های انرژی الکتریکی گازسوز تولید و به بازار عرضه کرده اند. یکی از این ژنراتورها بدون شک یکی از انواع آسیاب های موجود در بازار است که برای محافظت از سلامت محیط ساخته شده است.

CHP و CCHP در دیزل ژنراتور چیست؟
آسیاب های بنزینی در کنار تمیزی توان تولیدی، یک ویژگی ضروری دیگر نیز دارند. قدرت استفاده از گرمای گازهای خروجی موتور برای روش های تاثیر دیزل ژنراتور بر گرمایش و سرمایش گرمایش و سرمایش، مزیت تهاجمی بسیار قدرتمند آسیاب ها و موتورهای بنزینی است. در حال حاضر، این دیالوگ CHP، CCHP نام دارد که مخفف عبارت Mix cooling & Warmth Energy و Mix Warmth & Energy است.

در واقع، با آماده کردن یک ژنراتور گازسوز و استفاده از پک CCHP، ممکن است آب سوزان، سرمایش یا گرمایش را با یک ژنراتور گازسوز فراهم کنید.

این امر باعث استفاده حداکثری از توان گاز و در نتیجه افزایش کارایی کل پیچیده خواهد شد. به ویژه با افزایش هزینه های انرژی الکتریکی، استفاده از انرژی الکتریکی همزمان و روش های گرمایش و سرمایش بسیار محبوب شده است.

CHP و CCHP در گرمایش و سرمایش
علاوه بر این، همانطور که در گفتگوی قدرت بی تجربه صحبت شد، سازماندهی و ساخت روش های CHP یا CCHP در هنگام استفاده از یک ژنراتور بنزینی امکان پذیر است. روش‌های (CHP (Mix Warmth & Energy) برای تولید همزمان انرژی الکتریکی و گرما و روش‌های (CCHP (Mix Cooling Warmth & Energy) برای سرمایش، گرمایش و انرژی (انرژی الکتریکی) همزمان در روش‌های فوق از اتلاف گرمای موتور استفاده می‌کنند. سرد و گرم واحدها تبدیل می شود

در واقع، در این روش ها، همراه با انرژی الکتریکی گرفته شده از ژنراتور، می توان از گرمای خروجی اگزوز موتور برای تامین گرمایش و سرمایش محل تنظیم و ساخت با کمک چیلرهای جذبی استفاده کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۲۵ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)