دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

قیمت کانوپی سایلنت و کاربرد آن در ژنراتور

یک سطح حیاتی در خرید یک پوشش بی‌صدا، تمرکز روی حالت عادی آن است. توجه داشته باشید که در صورت خرید یک پوشش غیر استاندارد و عدم تطبیق با مشخصات ابعادی و فنی در قرار دادن محفظه روی آسیاب، اگرچه ممکن است آیا کانوپی دیزل ژنراتور باعث افزایش قیمت دیزل ژنراتور میشود منجر به کاهش ارزش پوشش بی‌صدا شود. برای ایجاد مسائلی معادل گرمای بیش از حد آسیاب ها.

استفاده از مواد پخته نشده با کیفیت بالا معادل ورق های فولادی (مواد، آلیاژ و ضخامت)، نوع رنگ و عایق صوتی مورد استفاده، علاوه بر نوارهای روی درب روکش بی صدا و صدای فن رادیاتور و ساخت هوا. مجرای مصرف می تواند بر ارزش پوشش و اثربخشی و عمر مفید آن تأثیر بگذارد. کاملا متفاوت باشد

عوامل حیاتی در خرید روکش
کاور سایلنت
دیپلم ایمنی ابزار در برابر شرایط محیطی توسط IP عادی در سراسر جهان تعیین می شود. این عادی در کسب و کار پوشش با درس H و F مشخص می شود.
صدای خروجی از کاور بی صدا اغلب 75 دسی بل است. اغلب اوقات، بررسی عمق صدا توسط فروشنده امکان پذیر نیست. به هر حال، این وضعیت ممکن است از روی استاندارد مواد پخته نشده استفاده شده و ظاهر اتاق ارزیابی شود.
استفاده از کانال ها باعث خرابی مسیر مصرف هوا به داخل محفظه می شود و از خروج صدای موتور جلوگیری می کند.
مهر و موم پلاستیکی و نوارهای لاستیکی 2 درب لاستیک تأثیر زیادی بر خروجی صدا و نرسیدن گل به پوشش دارند.
رنگ و کیفیت بالای استفاده شده در ورق های محفظه پوشش می تواند نقش اساسی در جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی پوشش بی صدا داشته باشد. استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک باعث افزایش استاندارد و ارزش پوشش ژنراتور بی صدا می شود.
برای اینکه بتوانید امنیت و استحکام را تضمین کنید و ورود به دیزل ژنراتور را محدود کنید، از قفل های فولادی استفاده کنید که ایمنی بهتری نسبت به قفل های پلاستیکی دارند.
استفاده از کاهنده CNC برای حفاری صحیح و رایج و کیفیت بالای محصول تولید شده
گجت‌های فوق و رعایت این الزامات در ساخت روکش می‌تواند علاوه بر ارزش پوشش تایر بی‌صدا، تأثیر فوق‌العاده‌ای بر استحکام و کیفیت بالای بسته‌بندی داشته باشد.

آیا روکش باعث گرم شدن دیزل ژنراتور و کاهش انرژی خروجی آن می شود؟
برای کسانی که از پوشش بی صدا غیر استاندارد استفاده می کنند، مطمئنا! شما می توانید مسائل مربوط به کار و استفاده از دیزل ژنراتور خود را بررسی کنید. و جدای از آن، میزان تخفیف در صدای خروجی در حد مطلوب و پیش بینی شده نیست. با این حال، از طریق استفاده از و خرید پوشش بی‌صدا معمولی، پاسخ به این پرسش احتمالاً کاملاً منفی خواهد بود!

ابعاد پوشش بی صدا
با تکیه بر مقیاس و انرژی کارخانه های دیزل، سایبان ها در اندازه های متعدد تولید و عرضه می شوند. این ابعاد برای خاموش کردن آسیاب های دیزلی از 15KVA تا 25KVA و در نوع کوچک برای آسیاب های دیزلی از 30KVA تا 80KVA و متوسط ​​برای آسیاب های دیزلی از 130KVA تا 200KVA شروع می شود و در ابعاد عظیم برای آسیاب های دیزل 600KVA پوشش می دهد.

بزرگترین ابعاد پوشش مربوط به سایبان های ظروف بی صدا است. اگرچه از نظر ظاهر و شناسایی با کانتینرهای حمل و نقل قابل مقایسه هستند، اما ساختاری کاملاً متفاوت دارند. علاوه بر این، نوع ساختمان و عایق مورد استفاده و طراحی مجرای مصرف هوا، شاسی و غیره. در این دنباله با ابعاد کوچکتر کاملاً متفاوت هستند.

تولید و فروش کاور بی صدا و فوق العاده در ایران
شرکت پارسیا دیزل و نیروگاه پایونیر طراح و تولید کننده کانکس های بی صدا و فوق بی صدا زیر نظر مهندسین و متخصصان ماهر در ایران می باشد که در حد استانداردها و الزامات جهانی قرار گرفته است.

با ساختن روکش دیزل ژنراتور، مزایا و اهداف احتمالاً به دیزل ژنراتور اضافه خواهد شد:

تخفیف مهم صدای دیزل ژنراتور به اندازه 75 دسی بل (dB).
Protected vary: در این فضا، صدا نسبت به محدودیت حفاظتی 70 دسی بل کاهش می یابد.
خوب بودن متغیر: صدا در این متغیر بین 70 تا 80 دسی بل متفاوت است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۳۰ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)