دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور چیست؟

تمام قطعات دیزل ژنراتور در یک ماشین الکتریکی ترکیب می شوند تا انرژی از یک منبع به شکل انرژی دیگر تبدیل شود. بنابراین، یک مولد برق با گرفتن انرژی مکانیکی برای تبدیل آن به انرژی الکتریکی عمل می کند.

به طور خلاصه، دیزل ژنراتور انرژی مکانیکی به دینام می دهد که متعاقباً در حضور میدان مغناطیسی و القای الکترومغناطیسی به جریان الکتریکی تبدیل می شود. درک قطعات دیزل ژنراتور برای بهره‌گیری حداکثری از این محصول بسیار مهم است. قطعات دیزل ژنراتور از تامین کنندگان و شرکت های مختلف و همچنین تولید کنندگان و توزیع کنندگان مختلف در دسترس هستند و چندین دیزل ژنراتور برای فروش در Linquip وجود دارد.

لیست کاملی از خدمات اجزای دیزل ژنراتور کدامند دیزل ژنراتور در وب سایت Linquip وجود دارد که کلیه عملیات کارخانه را پوشش می دهد. ارائه دهندگان Linquip می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. لطفاً با کارشناسان قطعات دیزل ژنراتور Linquip تماس بگیرید تا درباره نحوه ارتباط با گروه متنوعی از ارائه دهندگان خدمات که به طور مداوم اقلام با کیفیت بالا را ارائه می دهند، بیشتر بدانید.

برخلاف آنچه که بسیاری فکر می کنند، هیچ تولید برق واقعی وجود ندارد. بنابراین، عملکرد یک ژنراتور الکتریکی منفرد یا ژنراتورهای سنکرون چندگانه بر اساس نظریه القای الکترومغناطیسی مایکل فارادی است. وقتی در مورد قطعات مختلف دیزل ژنراتور صحبت می کنیم این را توضیح خواهیم داد.

ژنراتور الکتریکی
ژنراتور الکتریکی ماشینی است که برای تولید برق استفاده می شود که می تواند برای بسیاری از کاربردها از وسایل برقی کوچک گرفته تا ماشین های صنعتی بزرگ استفاده شود. یک گزینه محبوب استفاده از برق شبکه تولید شده از سوخت های فسیلی یا توربین های بادی و توربین بخار در یک نیروگاه است.

انواع مختلفی از ژنراتورها وجود دارد، از جمله ژنراتورهای بنزینی، ژنراتورهای قابل حمل، ژنراتورهای اینورتر، ژنراتورهای خانگی که ممکن است با گاز طبیعی کار کنند، ژنراتورهای آماده به کار برای روشن نگه داشتن برق در هنگام قطع و ژنراتورهای صنعتی بسیار بزرگتر. این مقاله عمدتاً به توضیح ژنراتورهای دیزلی موسوم به ژنراتورها، اصول کار و اجزای اساسی آنها می پردازد.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتورها برای کاربران مختلف مانند خانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز صنعتی برق مستمر یا آماده به کار تولید می‌کنند. آنها می توانند به اندازه ای کوچک باشند که به راحتی حمل شوند یا به اندازه کافی بزرگ باشند که در خانه ها جا شوند. با این حال، یک واحد مناسب برای هر کاربر وجود دارد. دیزل ژنراتورها انرژی سوخت را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند تا توان بارها را تامین کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۷:۳۹ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)