دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

برای انتخاب سوخت چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

ژنراتورها با سوخت های مختلف کار می کنند. برخی از آنها با گازوئیل یا گازوئیل کار می کنند، برخی با بنزین و برخی با گاز شهری کار می کنند. ژنراتورهای خانگی معمولاً از گاز شهری استفاده می کنند که سوخت پاک تری است. مزارع و مشاغل معمولاً از بنزین و گازوئیل استفاده می کنند. بنابراین برای انتخاب سوخت ژنراتور باید به موارد زیر توجه کرد.
شرایط محل نصب
قیمت سوخت
در دسترس بودن آن
برای خرید دیزل ژنراتور بهتر است یا ژنراتور گازی؟
برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید در نظر بگیرید که آیا ابزاری برای دریافت گاز کافی دارید یا خیر. اگر می توانید این مقدار را ارائه دهید، باید بدانید که ژنراتورهای گازسوز مشکلی برای سوخت رسانی ندارند، اما در مورد دیزل ژنراتورها اینطور نیست.
دوم اینکه آیا مصرف شما دائمی است یا فقط در مواقع ضروری؟ اگر به برق پشتیبان نیاز دارید، نوع دیزلی برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.
اما اگر به ژنراتورهای دائمی نیاز دارید، نوع گاز ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگرچه این نوع ژنراتورها بسیار گران هستند اما همیشه کار می کنند و مشکلی در تامین سوخت نخواهید داشت.
ژنراتور ثابت بخرم یا قابل حمل؟
آیا باید یک ژنراتور ثابت یا قابل حمل بخرم؟
ژنراتورها می توانند هم قابل حمل و هم ثابت باشند. اگر برای مصارف خانگی به این دستگاه ها نیاز دارید، بهتر است نوع ثابت این دستگاه را تهیه کنید. این نوع ژنراتور مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
شادی کمتر
ساده ترین نصب
قدرت و قدرت این نوع دستگاه ها بیشتر از ژنراتورهای قابل حمل است
آنها حتی به سرقت نمی روند.
اگر برای یک کسب و کار یا مغازه کوچک به ژنراتور نیاز دارید و فضای کافی برای نصب این نوع دستگاه ندارید و یا برای سفر چند روزه به طبیعت به ژنراتور نیاز دارید، نوع پرتابل برای شما موثر است.
ژنراتور مدرن بخرید یا سنتی و قدیمی؟
ژنراتور مدرن بخرم یا سنتی و قدیمی؟
ژنراتورهای مدرن از فناوری اینورتر استفاده می کنند. این فناوری در ژنراتورها کمک می‌کند تا انرژی الکتریکی به دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، تلویزیون، مایکروویو و غیره به صورت یک جریان حساس و بسیار سریع به آنها نرسد تا آسیبی نبینند.
ژنراتورهای معمولی یا معمولی بدون توجه به میزان نیروی مورد نیاز دستگاه با سرعت کامل کار می کنند، در حالی که ژنراتورهای مدرن دارای یک شیر کنترل هوشمند خودکار هستند که با روشن شدن دستگاه به طور خودکار تنظیم می شود. این باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.
ژنراتورهای مدرن بی صدا هستند، کارآمد هستند، سوخت کمتری مصرف می کنند و بهترین انتخاب برای محیط زیست هستند.
ژنراتور تک فاز بخرم یا سه فاز؟
ژنراتورها دارای دو نوع تولید برق تک فاز و سه فاز هستند. ژنراتورهای تک فاز 220 ولت هستند که در اصل همان برق مصرفی در خانه ها است. این نوع ژنراتورها بیشتر برای مشاغل کوچک و منازل مناسب هستند.
تجهیزات و تجهیزات صنعتی از برق سه فاز استفاده می کنند که بیش از 350 ولت است که ژنراتورهای معمولی باید از نوع سه فاز استفاده کنند.
بله، ژنراتورهای سه فاز می توانند تک فاز باشند. در این شرایط توان خروجی در مقایسه با توان کمکی حدود یک سوم کاهش می یابد.
آیا ژنراتور انتخاب شده نیاز به پوشش دارد؟
گنبد صدای دستگاه را کاهش می دهد.
در جستجوی خود با یک ژنراتور بدون چتر مواجه شدید. این نوع ژنراتورها بسیار پر سر و صدا هستند.
حال پاسخ به این سوال که آیا هزینه سوله را بپردازید یا خیر بستگی به این دارد که ژنراتور شما در کجا قرار داشته باشد. اگر ژنراتور را در خرید دیزل ژنراتور گازی و نکات مهم دیزل ژنراتور گازی مکانی مانند مزرعه قرار می دهید و به اندازه کافی دور است که صدای ژنراتور را نمی شنوید، نیازی به سوله نخواهید داشت. اما در هر جای دیگری که صدای این وسیله شما را آزار می دهد، حتما باید یک نوع سایبان پیدا کنید.
به طور معمول سقف برای 40 تا 80 کاوا حدود 40 میلیون تومان و برای 100 تا 150 کاوا حدود 70 میلیون تومان است.
بین یک ژنراتور بزرگ و دو ژنراتور کوچک کدام یک را باید انتخاب کنید؟
بین یک ژنراتور بزرگ و دو ژنراتور کوچک، چه چیزی را باید انتخاب کنم؟
پاسخ به این سوال بستگی به مصرف برق مورد نیاز و انتخاب اقتصادی دارد. می توان گفت که اندازه ژنراتور به طور مستقیم به قدرت آن بستگی دارد. هر چه ژنراتور بزرگتر باشد، قدرت بیشتری از آن می گیرید.
ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا قیمت یا امنیت دستگاه برای شما مهمتر است. اساساً شما فقط می خواهید یک ژنراتور ارزان بخرید یا همیشه با خیال راحت و با اطمینان برق بگیرید.
شاید شما یک کسب و کار بسیار حساس داشته باشید که قطعی برق به شما آسیب زیادی وارد می کند، در این صورت می توانید دو ژنراتور خریداری کنید که باعث افزایش قیمت محصول نهایی و هزینه های نگهداری می شود. اما از طرفی با قطع برق باید بیشتر به منبع تغذیه تکیه کنید. همچنین می توانید قطعات یدکی را یکی یکی تهیه کنید و برای هر ژنراتوری که مشکل دارد از آنها استفاده کنید، در این صورت قیمت قطعات یدکی کاهش می یابد، معمولا یافتن و خرید قطعات یدکی ژنراتورهای بزرگ کمی دشوارتر و گرانتر است. کارشناسان دشت نور دارای تمامی دستورالعمل های لازم و مهم برای انتخاب ژنراتور مناسب در زمان خرید هستند و از این نظر می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۹:۵۲ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)