دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز بریتانیا

دیزل ژنراتور پرکینز انگلستان و موتور ژنراتور پرکینز در سه کلاس از کلاس های خود هستند که ممکن است به روش جداسازی عملی راه اندازی شوند. شرکت Perkins همیشه به تضمین کیفیت بالا اختصاص دارد و موتورهای این شرکت از 11 اسب بخار تا 2800 اسب بخار متغیر است که ممکن است در صنایع کشاورزی و صنعتی به وفور وجود داشته باشد. مجموعه 4000 موتورهای دیزلی تا 50 کیلووات یا 67 اسب بخار تولید می کند. مجموعه 1200 موتورهای دیزلی پرکینز را به 240 کیلووات یا 320 اسب بخار تولید می کند. موتورهای مجموعه 4000 تا 2000 کیلو وات تولید می کنند.

 
موتور پرکینز بریتانیا
موتورهای دریایی Perkins: این موتورها نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز برای انرژی موتورهای شناور مشابه کشتی ها و قایق ها ساخته می شوند.
موتورهای صنعتی پرکینز: این موتورها برای انرژی و کارکرد ماشین‌های مشابه لیفتراک، لودر، میکسرهای بسیار موثر و تراکتورها و فیدرها ساخته و طراحی شده‌اند.
موتورهای فناوری انرژی پرکینز: این موتورها برای تولید انرژی الکتریکی در تجارت استفاده می شوند، آسیاب های دیزل ممکن است به عنوان برخی از ملزومات ضروری تجارت شناخته شوند.
پرکینز به کیفیت بالا و مکان هایی که فداکاری در خط مقدم کار خود اختصاص داده است و همچنان زمینه را آماده می کند. شرکت پرکینز با بهره گیری از تجربه و تخصص خود در مخازن فرضی خود روز به روز سعی در عرضه موتورهای با کیفیت بالاتر با ابعاد کوچکتر، کاهش کارایی و مصرف دارد و از جدیدترین علم و تخصص روز دنیا استقبال می کند.

 
اشکال کارخانه های دیزل پرکینز

دیزل ژنراتور سه سیلندر پرکینز یا موتور سه سیلندر پرکینز
موتور ژنراتور سه سیلندر پرکینز

 
دیزل ژنراتور چهار سیلندر پرکینز یا موتور چهار سیلندر پرکینز
موتور 4 سیلندر پرکینز

 
دیزل ژنراتور شش سیلندر پرکینز یا موتور شش سیلندر پرکینز
موتور 6 سیلندر پرکینز

تصویر دیزل ژنراتور پرکینز
فروش ناخالص کارخانه های دیزل پرکینز از 10 کاوا تا 2000 کاوا، ساخت انگلستان، به صورت تک و عمده توسط رادوکو ارائه می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۹:۲۹ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)