ديزل ژنراتور پركينز ديزل ژنراتور پركينز .

ديزل ژنراتور پركينز

قيمت كانوپي سايلنت و كاربرد آن در ژنراتور

يك سطح حياتي در خريد يك پوشش بي‌صدا، تمركز روي حالت عادي آن است. توجه داشته باشيد كه در صورت خريد يك پوشش غير استاندارد و عدم تطبيق با مشخصات ابعادي و فني در قرار دادن محفظه روي آسياب، اگرچه ممكن است آيا كانوپي ديزل ژنراتور باعث افزايش قيمت ديزل ژنراتور ميشود منجر به كاهش ارزش پوشش بي‌صدا شود. براي ايجاد مسائلي معادل گرماي بيش از حد آسياب ها.

استفاده از مواد پخته نشده با كيفيت بالا معادل ورق هاي فولادي (مواد، آلياژ و ضخامت)، نوع رنگ و عايق صوتي مورد استفاده، علاوه بر نوارهاي روي درب روكش بي صدا و صداي فن رادياتور و ساخت هوا. مجراي مصرف مي تواند بر ارزش پوشش و اثربخشي و عمر مفيد آن تأثير بگذارد. كاملا متفاوت باشد

عوامل حياتي در خريد روكش
كاور سايلنت
ديپلم ايمني ابزار در برابر شرايط محيطي توسط IP عادي در سراسر جهان تعيين مي شود. اين عادي در كسب و كار پوشش با درس H و F مشخص مي شود.
صداي خروجي از كاور بي صدا اغلب 75 دسي بل است. اغلب اوقات، بررسي عمق صدا توسط فروشنده امكان پذير نيست. به هر حال، اين وضعيت ممكن است از روي استاندارد مواد پخته نشده استفاده شده و ظاهر اتاق ارزيابي شود.
استفاده از كانال ها باعث خرابي مسير مصرف هوا به داخل محفظه مي شود و از خروج صداي موتور جلوگيري مي كند.
مهر و موم پلاستيكي و نوارهاي لاستيكي 2 درب لاستيك تأثير زيادي بر خروجي صدا و نرسيدن گل به پوشش دارند.
رنگ و كيفيت بالاي استفاده شده در ورق هاي محفظه پوشش مي تواند نقش اساسي در جلوگيري از زنگ زدگي و پوسيدگي پوشش بي صدا داشته باشد. استفاده از رنگ هاي پودري الكترواستاتيك باعث افزايش استاندارد و ارزش پوشش ژنراتور بي صدا مي شود.
براي اينكه بتوانيد امنيت و استحكام را تضمين كنيد و ورود به ديزل ژنراتور را محدود كنيد، از قفل هاي فولادي استفاده كنيد كه ايمني بهتري نسبت به قفل هاي پلاستيكي دارند.
استفاده از كاهنده CNC براي حفاري صحيح و رايج و كيفيت بالاي محصول توليد شده
گجت‌هاي فوق و رعايت اين الزامات در ساخت روكش مي‌تواند علاوه بر ارزش پوشش تاير بي‌صدا، تأثير فوق‌العاده‌اي بر استحكام و كيفيت بالاي بسته‌بندي داشته باشد.

آيا روكش باعث گرم شدن ديزل ژنراتور و كاهش انرژي خروجي آن مي شود؟
براي كساني كه از پوشش بي صدا غير استاندارد استفاده مي كنند، مطمئنا! شما مي توانيد مسائل مربوط به كار و استفاده از ديزل ژنراتور خود را بررسي كنيد. و جداي از آن، ميزان تخفيف در صداي خروجي در حد مطلوب و پيش بيني شده نيست. با اين حال، از طريق استفاده از و خريد پوشش بي‌صدا معمولي، پاسخ به اين پرسش احتمالاً كاملاً منفي خواهد بود!

ابعاد پوشش بي صدا
با تكيه بر مقياس و انرژي كارخانه هاي ديزل، سايبان ها در اندازه هاي متعدد توليد و عرضه مي شوند. اين ابعاد براي خاموش كردن آسياب هاي ديزلي از 15KVA تا 25KVA و در نوع كوچك براي آسياب هاي ديزلي از 30KVA تا 80KVA و متوسط ​​براي آسياب هاي ديزلي از 130KVA تا 200KVA شروع مي شود و در ابعاد عظيم براي آسياب هاي ديزل 600KVA پوشش مي دهد.

بزرگترين ابعاد پوشش مربوط به سايبان هاي ظروف بي صدا است. اگرچه از نظر ظاهر و شناسايي با كانتينرهاي حمل و نقل قابل مقايسه هستند، اما ساختاري كاملاً متفاوت دارند. علاوه بر اين، نوع ساختمان و عايق مورد استفاده و طراحي مجراي مصرف هوا، شاسي و غيره. در اين دنباله با ابعاد كوچكتر كاملاً متفاوت هستند.

توليد و فروش كاور بي صدا و فوق العاده در ايران
شركت پارسيا ديزل و نيروگاه پايونير طراح و توليد كننده كانكس هاي بي صدا و فوق بي صدا زير نظر مهندسين و متخصصان ماهر در ايران مي باشد كه در حد استانداردها و الزامات جهاني قرار گرفته است.

با ساختن روكش ديزل ژنراتور، مزايا و اهداف احتمالاً به ديزل ژنراتور اضافه خواهد شد:

تخفيف مهم صداي ديزل ژنراتور به اندازه 75 دسي بل (dB).
Protected vary: در اين فضا، صدا نسبت به محدوديت حفاظتي 70 دسي بل كاهش مي يابد.
خوب بودن متغير: صدا در اين متغير بين 70 تا 80 دسي بل متفاوت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۳۰ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)

اجزاي اصلي يك ديزل ژنراتور چيست؟

تمام قطعات ديزل ژنراتور در يك ماشين الكتريكي تركيب مي شوند تا انرژي از يك منبع به شكل انرژي ديگر تبديل شود. بنابراين، يك مولد برق با گرفتن انرژي مكانيكي براي تبديل آن به انرژي الكتريكي عمل مي كند.

به طور خلاصه، ديزل ژنراتور انرژي مكانيكي به دينام مي دهد كه متعاقباً در حضور ميدان مغناطيسي و القاي الكترومغناطيسي به جريان الكتريكي تبديل مي شود. درك قطعات ديزل ژنراتور براي بهره‌گيري حداكثري از اين محصول بسيار مهم است. قطعات ديزل ژنراتور از تامين كنندگان و شركت هاي مختلف و همچنين توليد كنندگان و توزيع كنندگان مختلف در دسترس هستند و چندين ديزل ژنراتور براي فروش در Linquip وجود دارد.

ليست كاملي از خدمات اجزاي ديزل ژنراتور كدامند ديزل ژنراتور در وب سايت Linquip وجود دارد كه كليه عمليات كارخانه را پوشش مي دهد. ارائه دهندگان Linquip مي توانند در اين زمينه به شما كمك كنند. لطفاً با كارشناسان قطعات ديزل ژنراتور Linquip تماس بگيريد تا درباره نحوه ارتباط با گروه متنوعي از ارائه دهندگان خدمات كه به طور مداوم اقلام با كيفيت بالا را ارائه مي دهند، بيشتر بدانيد.

برخلاف آنچه كه بسياري فكر مي كنند، هيچ توليد برق واقعي وجود ندارد. بنابراين، عملكرد يك ژنراتور الكتريكي منفرد يا ژنراتورهاي سنكرون چندگانه بر اساس نظريه القاي الكترومغناطيسي مايكل فارادي است. وقتي در مورد قطعات مختلف ديزل ژنراتور صحبت مي كنيم اين را توضيح خواهيم داد.

ژنراتور الكتريكي
ژنراتور الكتريكي ماشيني است كه براي توليد برق استفاده مي شود كه مي تواند براي بسياري از كاربردها از وسايل برقي كوچك گرفته تا ماشين هاي صنعتي بزرگ استفاده شود. يك گزينه محبوب استفاده از برق شبكه توليد شده از سوخت هاي فسيلي يا توربين هاي بادي و توربين بخار در يك نيروگاه است.

انواع مختلفي از ژنراتورها وجود دارد، از جمله ژنراتورهاي بنزيني، ژنراتورهاي قابل حمل، ژنراتورهاي اينورتر، ژنراتورهاي خانگي كه ممكن است با گاز طبيعي كار كنند، ژنراتورهاي آماده به كار براي روشن نگه داشتن برق در هنگام قطع و ژنراتورهاي صنعتي بسيار بزرگتر. اين مقاله عمدتاً به توضيح ژنراتورهاي ديزلي موسوم به ژنراتورها، اصول كار و اجزاي اساسي آنها مي پردازد.

ديزل ژنراتور
ديزل ژنراتورها براي كاربران مختلف مانند خانه‌ها، مدارس، بيمارستان‌ها و مراكز صنعتي برق مستمر يا آماده به كار توليد مي‌كنند. آنها مي توانند به اندازه اي كوچك باشند كه به راحتي حمل شوند يا به اندازه كافي بزرگ باشند كه در خانه ها جا شوند. با اين حال، يك واحد مناسب براي هر كاربر وجود دارد. ديزل ژنراتورها انرژي سوخت را به انرژي الكتريكي تبديل مي كنند تا توان بارها را تامين كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۷:۳۹ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)

راهنماي جامع و كاربردي نصب ژنراتور

آسياب‌هاي ديزل به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه در صورت استفاده صحيح، كاملاً محافظت شوند، و به همين دليل مسئوليت حفاظت از گجت بر عهده افرادي است كه كارخانه‌هاي ديزل را راه‌اندازي، استفاده و نگهداري مي‌كنند. در نتيجه شروع به كار ديزل ژنراتور كانوپي دار چگونه است، رعايت قوانين حفاظتي و راه اندازي موقعيت ها تأثير مستقيمي بر كارايي و اثربخشي گجت دارد و متأسفانه بسياري از كارخانه ها كارخانه هاي ديزل خود را به صورت غيرحرفه اي توسط افرادي كه تجربه اي در اين زمينه ندارند، مي گيرند. اين رشته آنها كارخانه هاي ديزل خود را براي سال ها با كارايي كم و مشكلات فراوان در عملكرد نامناسب و ناقص شروع كرده و استفاده مي كنند.

تقريباً توربين هاي ديزلي
اكثر كارخانه‌هاي ديزل از سوخت‌هاي ديزل يا گازوئيل براي توليد انرژي الكتريكي استفاده مي‌كنند كه در پاسخ به توانايي توليد تقسيم مي‌شوند. انرژي كم براي مصارف خانگي و خرده فروشي و انرژي بهتر براي كارهاي صنعتي استفاده مي شود. كشاورزي و …. مي توان از آنها استفاده كرد. به اين حقيقت مربوط مي شود كه آسياب هاي ديزل را مي توان نه تنها براي توليد انرژي و روشنايي استفاده كرد، بلكه علاوه بر ارائه فشار حركتي. اغلب، قطعات آسياب هاي ديزل در محفظه اي قرار مي گيرند كه به عنوان روكش شناخته مي شود، كه براي كاهش صدا و تبديل شدن به به اصطلاح بي صدا طراحي شده است. از صداي ژنراتور مي توان براي جلوگيري از دسترسي افراد غيرمجاز به محفظه استفاده كرد.


اطلاعات كامل و معقول براي راه اندازي ژنراتور
اطلاعات كامل و معقول براي راه اندازي ژنراتور، نمونه ژنراتور بي صدا پوششي، راه اندازي ديزل ژنراتور نيازمند نيازهاي خاصي است. در ادامه، اكنون سعي شده است فاكتورهاي نهايي را كه بايد در هنگام قرار دادن ديزل ژنراتور در نظر گرفته شود، بررسي كنيم.


اطلاعات كامل و معقول براي راه اندازي ژنراتور

راه اندازي ديزل ژنراتور
افزايش طول عمر كارخانه هاي گازوئيل و هزينه استفاده بيش از حد از آن بالاتر است، علاوه بر راندمان بالاتر گجت، كارخانه هاي ديزل بايد توسط افراد آگاه و ماهر به درستي ترتيب داده شوند. اين كه وضعيت ژنراتور مرحله اي نباشد، ارتعاشاتي را ايجاد مي كند كه تأثير بسيار متضادي بر راندمان سيستم دارد و طول عمر قطعات قرار داده شده روي شاسي را كاهش مي دهد، مشابه موارد: الكتريكي. پانل، كوپلينگ، بخاري، و غيره.
براي قرار دادن موتور بايد دقت زيادي در محل قرار گيري آن انجام شود و به گونه اي طراحي شود كه ژنراتور آگاه بتواند به سادگي دستگاه را به طور مكرر سرويس و نگهداري كند. علاوه بر اين، به دليل ورود هرگونه گل و لاي و ذرات، در نصب آن بايد بسيار محتاط باشد. و عرضه خارج از كشور را به سيستم بنزين يا توربوشارژر متوقف كنيد تا در طول زمان در عملكرد گجت اختلال ايجاد نشود. علاوه بر اين، مراقب باشيد كه داخل موتور را تميز كنيد و هواي فشرده را زودتر از اتصال آنها به لوله ها ارائه دهيد.

اطلاعات كامل و معقول براي راه اندازي ژنراتور

شرايط آب و هوايي مناسب براي راه اندازي و نگهداري كارخانه هاي ديزل
براي اطمينان از اينكه سرويس و نگهداري سيستم به سادگي انجام مي شود، بايد به محل نصب موتور توجه خوبي داشت. از ورود هرگونه آلودگي هوا و گل و لاي، پرز، دود، روغن، بخار آب و… از ورود به سيستم خنك كننده دور نگه داريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۶:۵۳ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)