دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور چیست؟ معرفی کامل توربین های دیزل

توربین های دیزلی ماشین های بسیار مفیدی هستند که با سوزاندن گاز دیزل انرژی الکتریکی تولید می کنند. این خودروها از مخلوطی از ژنراتور الکتریکی و موتور دیزل برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می کنند. توربین های دیزل برقی گاهی اوقات برای موارد مستقل و اضطراری در دکل های مخابراتی، ون ها، قایق ها و غیره استفاده می شوند. دیزل ژنراتور در نرم افزار انرژی اضطراری اطمینان حاصل می کند که سیستم در تمام مدت روشن است.

دیزل ژنراتور چیست؟
توربین‌های دیزل مقدار کمی از نیروی شیمیایی گاز دیزل را با احتراق به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کنند. این نیروی مکانیکی سپس یک میل لنگ را برای تولید انرژی الکتریکی می چرخاند. هزینه های برق توسط حرکت یک سیم در یک رشته مغناطیسی در یک سیم القا می شود. در یک نرم افزار ژنراتور الکتریکی، دو آهنربای پلاریزه گاهی اوقات یک رشته مغناطیسی تولید می کنند. سپس یک سیم به طور مکرر در سراسر میل لنگ ژنراتور دیزلی که بین آهنرباها و در رشته مغناطیسی قرار می گیرد، پیچیده می شود. هنگامی که موتور دیزل میل لنگ را می چرخاند، سیم ها در سراسر رشته مغناطیسی منتقل می شوند که ممکن است هزینه های الکتریکی را در مدار ایجاد کند.

https://karasahand.com/article/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%D8%B2


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۰:۳۶ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)