دیزل ژنراتور پرکینز دیزل ژنراتور پرکینز .

دیزل ژنراتور پرکینز

راهنمای جامع و کاربردی نصب ژنراتور

آسیاب‌های دیزل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت استفاده صحیح، کاملاً محافظت شوند، و به همین دلیل مسئولیت حفاظت از گجت بر عهده افرادی است که کارخانه‌های دیزل را راه‌اندازی، استفاده و نگهداری می‌کنند. در نتیجه شروع به کار دیزل ژنراتور کانوپی دار چگونه است، رعایت قوانین حفاظتی و راه اندازی موقعیت ها تأثیر مستقیمی بر کارایی و اثربخشی گجت دارد و متأسفانه بسیاری از کارخانه ها کارخانه های دیزل خود را به صورت غیرحرفه ای توسط افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند، می گیرند. این رشته آنها کارخانه های دیزل خود را برای سال ها با کارایی کم و مشکلات فراوان در عملکرد نامناسب و ناقص شروع کرده و استفاده می کنند.

تقریباً توربین های دیزلی
اکثر کارخانه‌های دیزل از سوخت‌های دیزل یا گازوئیل برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند که در پاسخ به توانایی تولید تقسیم می‌شوند. انرژی کم برای مصارف خانگی و خرده فروشی و انرژی بهتر برای کارهای صنعتی استفاده می شود. کشاورزی و …. می توان از آنها استفاده کرد. به این حقیقت مربوط می شود که آسیاب های دیزل را می توان نه تنها برای تولید انرژی و روشنایی استفاده کرد، بلکه علاوه بر ارائه فشار حرکتی. اغلب، قطعات آسیاب های دیزل در محفظه ای قرار می گیرند که به عنوان روکش شناخته می شود، که برای کاهش صدا و تبدیل شدن به به اصطلاح بی صدا طراحی شده است. از صدای ژنراتور می توان برای جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به محفظه استفاده کرد.


اطلاعات کامل و معقول برای راه اندازی ژنراتور
اطلاعات کامل و معقول برای راه اندازی ژنراتور، نمونه ژنراتور بی صدا پوششی، راه اندازی دیزل ژنراتور نیازمند نیازهای خاصی است. در ادامه، اکنون سعی شده است فاکتورهای نهایی را که باید در هنگام قرار دادن دیزل ژنراتور در نظر گرفته شود، بررسی کنیم.


اطلاعات کامل و معقول برای راه اندازی ژنراتور

راه اندازی دیزل ژنراتور
افزایش طول عمر کارخانه های گازوئیل و هزینه استفاده بیش از حد از آن بالاتر است، علاوه بر راندمان بالاتر گجت، کارخانه های دیزل باید توسط افراد آگاه و ماهر به درستی ترتیب داده شوند. این که وضعیت ژنراتور مرحله ای نباشد، ارتعاشاتی را ایجاد می کند که تأثیر بسیار متضادی بر راندمان سیستم دارد و طول عمر قطعات قرار داده شده روی شاسی را کاهش می دهد، مشابه موارد: الکتریکی. پانل، کوپلینگ، بخاری، و غیره.
برای قرار دادن موتور باید دقت زیادی در محل قرار گیری آن انجام شود و به گونه ای طراحی شود که ژنراتور آگاه بتواند به سادگی دستگاه را به طور مکرر سرویس و نگهداری کند. علاوه بر این، به دلیل ورود هرگونه گل و لای و ذرات، در نصب آن باید بسیار محتاط باشد. و عرضه خارج از کشور را به سیستم بنزین یا توربوشارژر متوقف کنید تا در طول زمان در عملکرد گجت اختلال ایجاد نشود. علاوه بر این، مراقب باشید که داخل موتور را تمیز کنید و هوای فشرده را زودتر از اتصال آنها به لوله ها ارائه دهید.

اطلاعات کامل و معقول برای راه اندازی ژنراتور

شرایط آب و هوایی مناسب برای راه اندازی و نگهداری کارخانه های دیزل
برای اطمینان از اینکه سرویس و نگهداری سیستم به سادگی انجام می شود، باید به محل نصب موتور توجه خوبی داشت. از ورود هرگونه آلودگی هوا و گل و لای، پرز، دود، روغن، بخار آب و… از ورود به سیستم خنک کننده دور نگه دارید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۶:۵۳ توسط:fgh موضوع: نظرات (0)